dimecres, 1 de juliol del 2009

Reinaguració l'Oreneta


Ahir dimarts vaig tenir l’oportunitat d’assistir a la reinauguració de la Residència Geriàtrica l’Oreneta, del Passeig Marítim de Castelldefels, que darrerament havia estat en obres de remodelació i restauració de les seves instal.lacions. La seva directora, la Margarita Planas, em va demanar molt amablement que vingués a la festa de reobertura i, naturalment, li vaig dir que sí, que era tot un honor per a mi ser-hi i donar tot el meu suport, com a regidor de Serveis Socials i Dependència. Haig de dir que les obres fetes a l’Oreneta han deixat unes instal.lacions magnífiques, que els avis i àvies que hi resideixen agraieixen molt i que milloren la seva qualitat de vida. Felicitats, doncs, per l’esforç i els resultats obtinguts, i endavant!

Seguidors

http://santibarona.blogspot.com ¡Facebookéame!

Moltes mercès per visitar el meu Blog !